Hemma igen.

Är hemma på Gotland igen. Var på rättegång igår.
Vet inte vad jag ska tycka om det. Men nu fick jag
ett mail från den åklagades svägerska. TREVLIGT!
"Sara Gistedt den 29 oktober kl. 20:27 Anmäl
Jag måste bara påpeka dina jävla idéer.
hur fan kan man vilja en människa nått så ont?
fattar du ens vad detta kan innebära för madde?
hon kommer att förlora ALLT! jobb, bostad, pengar,
vänner - förmåga att överhuvudtaget få jobb igen!!
hur jävla iskall kan man va? fan jag som tyckte JAG
va kunde vara ond ibland! du och sara är ta-mig-fan
omänskliga! hur fan de än gick till så var det en
satans bagatell!!!!! FAN vad sur jag blir!!! aaargggh!!!!!"


Ska inte rätt vara rätt? Det är väl därför lagarna finns?
Är en misshandel en satans bagatell? Aja jag bryr mig inte längre.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Svar; Nej jag pluggar inte. :)

2009-10-31 @ 18:41:16
URL: http://www.gaystyle.se
Postat av: göteborg

Sjukt mail.. tror denna människa att det blir bättre av att skicka sånt??

Bara att ignonera gumman.. och OM nu madde kan förlora ALLT, så kunde hon ju faktiskt tänkt på det INNAN hon betedde sej som en jävla f***a mot dej!

you go girl!!!!

2009-11-01 @ 08:57:02
Postat av: Anonym

Håll din käft.....

2009-11-01 @ 11:03:10
Postat av: Anonym



Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-01 @ 11:39:19
Postat av: ...

Stå på dig tjejen, lagar skall följas och någon gång borde hon fan få sitt straff med, så som hon alltid bette sig huvaligen.

2009-11-05 @ 21:34:28
Postat av: Sara

nog skall folk få "sitt straff" men inte fan om dom inte gjort nått.

bullshit alltihop.

o är det inte lite o ta i med det ni begär skall hända?

hon har för fan inte haft ihjäl nån.

å din jävla kompis är ju en idiot som ens går ut å super med nyopererad mage!!

ARRGHHHG!!!!

2009-11-07 @ 22:10:32
Postat av: Anonym

ge dem inte din uppmärksamhet!

2009-11-12 @ 11:58:20
URL: http://crazyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0