Lilla Kimberbimber!

Madelenes systerdotter Kimberlie som är ca 7-8 år addade mig på msn idag.
Hon har väl fått den av sin syster eller något och hon tycker ju att det är jätte
roligt att skriva till alla folk på msn så det kommer ett hej när man loggar in.

Nyss bombade hon mig med gåtor. Jag var exakt likadan i hennes ålder!

kimberlie säger (18:46):

en froga varför hoppar sparven över gatan
-  Annalicious säger (18:46):
haha jag vet inte  
kimberlie säger (18:46):
för att den vill till andra sidan
-  Annalicious säger (18:47):
Men ååååh
kimberlie säger (18:48):
hur lonkt in i skogen kan en björn gå
-  Annalicious säger (18:48):
långt  
kimberlie säger (18:49):
tils mitten sen gor den ut ien
-  Annalicious säger (18:49):
MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
kimberlie säger (18:50):
vad är det som har 21 ögon men endå inte kan se
-  Annalicious säger (18:51):
jag vet inte  
kimberlie säger (18:51):
tänigen
-  Annalicious säger (18:51):
haha jo jo

kimberlie säger (18:52):

vilken bok kan man inte läsa i
-  Annalicious säger (18:52):
trädet?  
kimberlie säger (18:53):
nej plon boken
-  Annalicious säger (18:53):
aaaah



Dessutom när hon ska logga ut så säger hon inte "måste gå"
eller "ska äta" eller något sådant som alla andra gör utan det
kommer ett litet "hejdå" mitt i allt. Nu förstår jag varför jag
blev blockerad från msn när jag var så liten. Haha. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0