nu har jag själv börjat störa mig

0-3abf05ac2ad6ee376cec775bdec6b474.png

Kolla varifrån!

nu har jag själv börjat störa mig på min gotländska som smyger sig fram mellan orden. Jag är van vid att höra mina kompisar prata medans det kändes jättekonstigt att prata med farfar igår. Jag förstod verkligen inte vad han sa. Jag fick ha högtalare igång och koncentrera mig som fan. Det börjar bli Läskigt nu. Och kanitha ville att jag skulle hälsa på henne när jag kom till skåne men jag kom på att jag inte ens hittar till hagagatan. Kanske om jag tar en omväg genom hela Bromölla på över en mil. Fick kolla på kartor på eniro. Naj nu ska jag och diana fortsätta snacka... På gotländska. Ciao. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0