Blondie vet inget om Jesus!


Igår var det religionskunskap hela dagen i skolan. Tråkigt som as ofc!
På em och kvällen blev det fika med Diana och sedan idol hemma hos
henne också. Idag var det läxa från religionen igår. Fick leta massa om
jesus och kristendomen på internet. Gick inte så jättebra måste jag få
säga. Hur ska jag kunna veta VARFÖR Jesus blev förföljd och korsfäst?
Det fanns ingenstans på internet om det heller när vi letade. Hu jag är
ingen Bibelmänniska. Höll på att somna när jag blev tvingad läsa några
rader från bibeln. Jag slipper det nu i alla fall. Nu ska jag kolla runt på
studentmössor och sen färga Dianas hår och kolla på idol. Ciao babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0