Gårdagen och dagen i bilder.

Hade riktigt trevligt igår. Var väl några saker som hände
som var mindre roliga och det blev lite fel ibland men det
är sånt som händer och det får man ju räkna med ofc! :)


Här har vi Peter som sitter i Dianas knä, Marcus (Pebbas) och Viktor.
Fulla och glada som alltid. På McPizza var bilden tagen. Suddigt, förlåt!


Urban och Morgan, lika fulla och glada. Denna är också tagen på pizzan.
Suddig bild här också men så blir det ibland ju :P


Någon tog foto på mig när vi var på efterfest. Jag är full och glad jag också.
Hade nog precis vaknat här. Var extremt trött och klockan var väl runt 4..



Kom hem och la mig vid runt 5.
Vaknade runt 9-10 och kände
mig som jag gjorde när jag
somnade. Inte fick man sova
heller utan att någon störde ;)


Försöker sova men blir fotad istället med en blixt som inte är från denna
värld. Jag ville bara slänge mobilen i väggen så den dog. Men den lever.


Pojksatan satt och smsade med någon hela tiden så det störde mig också.
Han var ganska pigg samtidigt som han var bakis. Tog bussen senare.

Jag gick hem till Diana sedan. Viktor och Peter var där också. Peter var
inte så pigg direkt. Helt borta. Viktor var hur pigg som helst och kastade
garnnystan på alla. Kommer ha ett fett blåmärke på benet imorgon fårn
när han bankade en plastdinosaurie på låret på mig. Dåre. Jag och Diana
fick städa upp det sen såklart. Hu. Ikväll blir det att hitta på något med
Diana tror jag. Vi vet inte ännu vad vi ska göra direkt men kul blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0