Jag har blivit en duktig flicka!

Jag är duktig för att:
  • Jag sköter skolan äntligen.
  • Jag har Diskat TVÅ gånger idag
  • Jag har låg telefonräkning
  • Jag har lagat mat till idag och imorgon.
  • Jag äter klok mat på kloka tider.
  • Jag har det någorlunda städat.
  • Jag har tvättat ALLT som behövdes.
  • Jag har slutat med mitt beroende.
  • Jag är hellre ute än att sitta vid datorn.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå till Diana en sväng.
Imorgon har vi självstudiedag. Jag har tusentals läxor från när
jag INTE skötte skolan. Jag har även ett möte imorgon. Vi har
självstudiedag på Torsdag också för naturkunskapsläraren är i
Bosnien. Lika dant nästa vecka. Jag ska komma på ett etiskt
dilemma att skriva om. Jag är dålig på sådant men eftersom
jag är så duktig så kommer jag INTE skita i det. Mamma är du
stolt över mig nu? Snälla säg att du är det, jag behöver höra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0