Jag ska operera bort min mage.

Min mage gör så fruktansvärt ont.
Jag stannar hemma idag  men det
gör ingenting för vi har självstudie-
dag. Kommer göra läxan hemma.
Vad är liv? Hmm, ja det får jag
klura på antar jag. Tråkigt fan :(


Det som ska göras idag:
  • läxa "vad är liv?"
  • läxa "etiskt dilemma"
  • Diska dagens disk gånger 2
  • Städa undan lite grejer.
  • Vika och lägga in nytvättade kläder.
  • Bädda sängen
  • Köpa mat
  • Duscha
  • Hämta mer nytvättade kläder vid Tanja
  • Vika och lägga in de kläderna också
  • Sortera i garderoberna.
Jag börjar med läxan. Gör så mycket som jag orkar.
Jag har dagen imorgon och onsdag torsdag nästa vecka
på mig också så det borde jag ju hinna. Håll tummarna!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0