Rich kids

Kom hem efter Idol. Såg på det vid Diana. Var dock hemma före och åt och städade och så..
Kollade precis på rich kids. En dansk film. När den var slut kom jag på "visst fan jag har ju
redan sett denna.." Haha, så kan det gå. Kommer missa Idol imorgon så vi ska ha annat för
oss. Det kommer bli Jag, Diana, Viktor, Pebbas, Urban, kanske Peter och Tanja. Kanske
någon Marcus också som jag aldrig träffat. Ska bli riktigt skoj i alla fall. Men det är det ju
alltid. Datakunskap imorgon i skolan, efter det ska jag hämta kvällens kläder hos Tanja..
Efter det ska jag fixa lite hemma och sedan dra till Diana för att göra oss i ordning. Sen
kommer väl folket. Fett nice ofc. Ska försöka ta massa bilder vilket jag är dålig på som as!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0