Tröttis Panny :O

Är svintrött. Klockan är 4 och jag har precis kommit hem.
Sprang ut till mw ett tag. Var väl där till halv två och Diana
har terrat med sms hela kvällen om att jag skulle dit och
dricka öl.. Så när jag gick från mw så ringde jag henne och
då skulle jag ju tvunget dit så jag gick det en sväng, dock
utan dricka för det orkade jag inte idag. Verkligen inte.. :)


Viktor och Diana på fotot. Hur jävla pigga som helst medans jag höll
på och somna. Vi spelade kort, de var inte nyktra direkt ;);)


Jag skulle fota ölflaskorna (det var mer på golvet) och Viktor skulle
tvunget ha med plasten från sitt viggpaket av någon anledning..

Vi kom fram till att det blir partyparty på Fredag. Ska bli kul som vanligt :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0