Ang viktnedgång som gravid!

Det är inte ett dugg synd om barnet i detta fallet.
Bebisen växer som den ska och får i sig så mycket
den behöver ändå. Jag äter som vanligt och jag får
i mig allt jag behöver också. Barnmorskan sa också
att det inte gjorde någonting att gå ner i vikt så länge
man inte svälter sig själv och det gör jag ju inte! Då
kan det blir farligt. Antingen överlever inte barnet
eller så blir det ett litet barn som bara är skinn
och ben. Det gick en dokumentär om det på TV
för ett tag sen också! Så bebis mår bara bra
sålänge man äter klokt och det gör jag. Och jag
går hellre ner i vikt som gravid om det inte ens
är farligt än att gå upp 20-30 kg! Jag är inte
alls avundsjuk på dem som lägger på sig hur
mycket som helst under graviditeten.
Jag trivs som jag har det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0