Bloggar igen? :O

Rätt roligt att jag haft läsare varje dag på bloggen fastän jag inte uppdaterat på hur länge som helst!

Lite som hänt:
  • Jag väntar barn. 80 dagar kvar!
  • Min syster har fått sina twins
  • Jag har rätt umgänge
  • Körkortet väntar
Ja, jag kom inte på mer. Orkar inte riktigt tänka!
Men som sagt jag väntar barn och det har gått bra hittills, har bara lite problem som hör till graviditeten och har inte blivit drabbar av något som är farligt för mig eller bebisen! Ska snart till syster och hälsa på henne, hennes tre söner och hennes sambo! Ska även dit i oktober på dop. Jag ska vara fadder till båda tvillingarna med min andra syster och någon till(?) Har även börjar planera lite smått på dopet till min egen. Det som är bestämt är att mina båda systrar ska sjunga tillsammans. Låten är inte heller bestämd! Kyrka bokar vi när bebisen är född. Namn är nästan bestämt, beror på vilket av namnen som passar när underbar kommer ut. Allt är inhandlat som behövs så nu är det bara till att tuta och köra!
Det kommer inte bli tråkinlägg varje dag, bara idag för att berätta lite om hur läget ligger till. Vet inte heller hur ofta jag kommer blogga, men det märker vi, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0