CITROOOON!

Jag sitter bara här och äter citron. Så fruktansvärt gott! Kan inte sluta
heller. Får passa på att äta det nu innan Jimmy slutar jobba för då ska
jag vara vid honom och han kollar så konstigt på mig när jag äter citron
som om jag var den enda i världen som åt det, men det är ju så gott!!!

BTW!
Folk som försöker dissa någon offentligt kan tänka
på vad det är den egentligen säger/skriver eftersom
den dissen är riktad till kanske inte tar åt sig lika mycket
som "dissarens" kompisar borde göra då det kanske passar
in mer på dem än den det egentligen är riktad åt! Bara ett tips!

Kommentarer
Postat av: Cecilia/Fin_Honey/Miss007

Citron ätning är du inte ensam om jag äter en om dagen och har gjort i flera år :)

2010-08-31 @ 19:54:37
URL: http://miss007.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0