Hurra, jag har kommit på hur jag ska ligga...

dsc03382 (MMS)

Hurra, jag har kommit på hur jag ska ligga skönt. Jag får bulla upp täcket i ett hörn i sängen och ligga där emot. :) bekvämt som tusan. Nu ska vi ner på marknaden en sväng bara för att gå lite sen åker vi till stan. Jimmy verkade bli lite irriterad igår när vi skulle handla något kött på konsum och det bara var det gamla vanliga. Tyvärr är det ju alltid samma i stan också men man kan ju åka till olika ställen. Sen är det ju större utbud där. Imorgon tar jag bussen till stan. Skulle egentligen till skolan men jag vill inte sitta på ett möte och snora så jag ska till polisen, gotlandshem och sen köpa en bh. Får åka till skolan på tisdag istället. :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia/Fin_Honey/Miss007

Polisen? har jag missat mycket?

2010-08-29 @ 12:43:30
URL: http://miss007.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Du kommer bli en underbar Mamma, Anna...:)



PUSS

2010-08-29 @ 20:54:26
URL: http://mynameispippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0