Jag blir äcklad!

Fy fan vad äckligt! Igår när vi var i affären och skulle handla till
potatisgratängen så var det två stycken framför oss i kön som
hade gummistövlar och "stallkläder" på sig. Sen började det lukta
koskit i hela jävla affären och det var flugor överallt! Jag frågade
Jimmy om jag kunde gå ut i förväg för jag höll på att spy av lukten
Men han tycker om att plåga mig så jag fick gå och sätta mig på
en bänk och vänta på honom, det luktade dock mindre där!!
När jag sitter på bänken så ser jag att det inte alls var dom som
stod framför oss som luktade utan det var en tjej och en kille
som hade arbetskläder på sig och SANDALER och de hade
ta-mej-fan koskit på hela fötterna och nästan upp till knäna!
Kan man inte tvätta av det innan man går till affären och handlar
mat? Så jävla skabbigt och de borde ju själva känna stanken!!
Idag när vi var i affären för att handla till potatissallad och vanlig
sallad med mera så var det två gamla vid grönsakerna som stank
svett! Jimmy trodde att det var ruttna grönsaker men fattade sen
vad det var som stank! Jag fick gå ifrån för att andas sen hålla andan,
springa in och hämta två tomater och en paprika och sen springa
förbi svettparet! Spyan satt upp till halsen, riktigt äckligt faktiskt!


Kan inte folk fräscha upp sig LITE innan de
går till affären och pestar ner luften omkring
sig? Att folk inte skäms! Jag ska nog aldrig
mer gå till affären när folk inte kan vara fräscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0