Jag tror jag kreverar!

Har umgåtts med folk hela dagen. Efter vi kom hem förut
så hann vi precis äta mat sen åkte vi till Pedro och Jessica!
Pedros morsa var där också och hon var ju stenhård! Måste
vara den coolaste på hela Gotland! Och jag har verkligen försökt
hålla god min hela dagen och vara så social och trevlig jag bara
kan men det är inte lätt med de jävla sammandragningar jag har!
Inte nog med det så får jag megakickar rakt på revbenen och det
är inte bara en gång! Plus att det trycker innanför revbenen på något
sätt och jag för försöka lyfta upp bröstkorgen så mycket jag bara
kan! Nu vill jag bara lägga mig ner och sova så jag slipper känna
det mer! Nu är det bara 11 veckor kvar och det känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0