Min favorit-tid!

Min favorit-tid är såklart nu vid 16-tiden eftersom Jimmy slutar jobba då!
När han slutat så ska vi äta, tvätta, hämta paket på posten, duscha och
sen bara mysa! Det är ju lill-lördag idag så de som skyller på det för att
festa har nog inget emot att jag använder dagen till en liten lill-lördag jag
också, fast då utan alkohol! En mysig hemma-filmkväll kanske?


Det är två paket som ligger och väntar på posten. Kommer fota och lägga
upp vad det är! Hoppas det ena innehåller min snygga mamma-tröja! ;)
"Miracle of love" stämmer ju! <3
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: jenna

jisses vilken fin tröja. :)

ja ta du en lill lördag du med. me massa mys

2010-08-18 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0