Uppe med tuppen?

Nja, inte riktigt, men det känns så. Är van vid att ligge kvar
i sängen så länge det bara går men idag ringde larmet kl 9.
Sprang in i duschen och tog en snabbdusch. Sen lite frukost.
Okej, det var väl inte frukost, tog en liten bit tacopaj som
blivit över. Nu ska jag bara göra mig i ordning sen springa
ner till MVC och låta henne trycka på mig och sticka mig!





Vi hämtade ju två paket på posten igår och jag trodde
båda var till mig men jag hade ju såklart fel! Det ena
var till mig och det var två tröjor (den ena finns på
bild längre ner) och en randig. Sen var det ett par
skor också som jag redan har i svart men jag ville
ha dom i vitt också :) I det andra paketet var det
en mobiltelefon till jimmy. SUCK! Nu är han mobil-
nörd och gör inget annat än att knappa på den saken!


Nej nu får jag göra mig i ordning! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas besöket hos MVC gått bra :)



Nej jag smakar faktiskt inte ens surströmming, de värsta vore ju om man kom på att de var gott, då vet man vad man missat i alla år ;) Bm sa att man hellst inte ska äta de, man ska hellst inte äta fisk som kommer från Östersjön alls för alla föroreningar som finns där så misstänker att de kan vara delvis de, men sen ska man ju inte äta fisk som inte är ordentligt tillagad (upphettad) heller. Nygravad fisk går bra om man vet att hygien har varit bra och sånt, så kan tänka mig att de även har med de att göra, men de är bara mina spekulationer. Jag lyssnar på bm för hon borde ju veta vad hon pratar om :)

2010-08-19 @ 11:19:11
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0