Utedag!

Har varit ute hela dagen! Myst med en bebis och
umgåtts med kompisar. Det började dock bli kallt
så jag får springa till min lägenhet och hämta en
tjocktröja för de jag har hos Jimmy får inte magen
plats i längre, typiskt! Nästan helt nya kläder!!
Googlade på 11 kilo och fick då upp denna bilden. Detta är tydligen 11
kilo mat. Och så här mycket har jag gått ner sen jag blev gravid. Vågen
stod på samma idag hos barnmorskan som den gjorde när jag var där
sist för 2 veckor sedan. Men fastän jag gått ner dessa kilona så börjar
det ändå bli tungt för det är något extra i min kropp som jag bär på.
Allt annat såg bra ut hos barnmorskan också, fast hjärtljuden på bebis
låg lite högt, men det var inget speciellt med det tydligen! :S


Nu ska jag börja tänka ut vad vi ska äta idag! Uppdaterar senare!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kikar in. Sjukt att du gått ner 11 kg. Jag gick upp 18:S

2010-08-19 @ 16:02:52
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

och det där är ju inte bara LITE kalorier?

Du är ju sjuk som går ner med barn i magen. stackars unge

2010-08-19 @ 18:45:17
Postat av: AnnaaNordin

Nej, jag är inte sjuk som går ner med ett barn i magen. Inte synd om barnet alls för den växer som den ska och får i sig allt den behöver! Jag bantar ju inte!

2010-08-20 @ 10:34:42
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0