Veckans planering so far!

Detta händer i veckan:
Idag:
TVÄTTID!
Ska hämta Jenny och Daniel i Lärbro
och hitta på något med dem, vet dock
inte vad ännu men det kommer vi på!

Torsdag:
Besök på MVC hos barnmorska Maria.
Vägning, mätning av livmoder, kolla
värden, urinprov, lyssna på hjärtljud!

Fredag:
FREDAGSMYS!
Vill nog bara vara hemma denna Fredag
och ta det lugnt, vara jag och Jimmy! <3

Lördag:
Bockjakten(?) har börjat och man får tydligen
börja jaga rådjur(?) nu så Jimmy ska iväg tidigt
och jaga med sin kompis Mattias! Hoppas på lite
gott kött så man kan laga lite god mat! Kommer
Aldrig bli som mormors men jag kan ju försöka!

Det är även kräftskiva på kvällen hos någon Jonas(?)
Blev bjudna av Pedro och Jessica så det blir en
sväng dit, fastän jag är livrädd för att röra de röda
små kräken. De ser levande ut, fastän det är
fel färg! Jag kommer antagligen ta med en paj
istället. Bättre att köpa färdigrensade stjärtar!

Söndag:
Söndag som egentligen skall vara vilodag får
blir tvärtom och blir en FET städdag! Känner
att det behövs en liten städning. Kommer väl
inte ta hela dagen eftersom det är rätt fint
redan nu, så vi kanske åker iväg en sväng!

Ja, du är söt, men jag kommer ändå äta upp dig!!
Namnamnamnamnamnamnamnamnamnamnam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0