Sjukling :(

Igår gick jag hem till Diana för att snacka lite.
Var ett tag sedan man träffade henne ju! Men
vi drack lite istället. Snackade såklart också.
Efter ett tag kom Jimmy dit också. Hade trevligt
och efter ett tag gick jag och Jimmy hem till
mig och såg på film. Såg på flickan som lekte
med elden för han har inte sett den än. :)
Jag väntar på trean nu. Vill att den ska komma ut!
(googlad bild)
sitter här och äter nudelwok nu. Så MUMS!
Det är det enda jag ätit sen jag kom hem
från Skåne. Det är ju sååå gott :) Ska in i
duschen sen och efter det ska jag till affären
och träffa Fru Nathaly van de Kamp! <3

Kommentarer
Postat av: Madous blogg

Härlig blogg! Hur är läget med dig då? :)

2010-01-10 @ 16:12:40
URL: http://madous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0