Åh vad jag är arg på banken. Kunde inte be...

dsc03639 (MMS)

Åh vad jag är arg på banken. Kunde inte betala i affären, kunde inte ta ut pengar och jag kunde inte ringa telefonbanken. Tack snälla Jennie för att jag fick låna dina kontanter! Jag sitter i af och MUMSar i mig tom och jerry kex. Så gott och jag är så hungrig. Besöket på Mvc gick bra, jag har gått ner 1,5 kg sen förra veckan och ändå har jag ätit så mycket denna sista veckan. Igår blev jag besatt av choklad och i förrgår också. Tur att det inte syntes på vågen då. ;) när bebisen kommit ut ska jag inte köpa hem något sånt mer.. I af försöka. Måste ju i af minska för det går inte hålla på såhär. Ni får ha det så bra alla så får vi se när jag uppdateras igen. Måste ringa telia om internet. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0