Allt är så bra så.

Allt går så bra med allting och vi mår bra alla tre. Vi fick ju internet samma dag som Kian föddes men jag satt där ett tag när vi kom hem sen la jag undan datorn. Känns så fel att vara vid datorn när det finns annat att göra. Dessutom är min största syssla just nu att bara kolla på min lilla prins. Ibland kommer det en tår eller två. Kan inte förstå att det är jag och jimmy som fått honom till världen, vi har med vår kärlek skapat honom och han har blivit omhändertagen i min kropp i nio månader och elva dagar och nu är han hos oss som den finaste prins i hela världen och bara myser hela tiden. Aldrig har jag känt sån kärlek som jag känner nu. Och min prins bara växer och växer. Han är bara en vecka men ändå känner jag inte igen honom på bilderna från bb. Det är magiskt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0