Bästa uppfinningen?

Jag köpte ett amningsarmband på Tradera när jag var gravid!
Det är en jättesmart uppfinning tycker jag, i af för såna som är
lika glömska och virriga som jag! Det funkar som så att man
sätter det på den arm man ammade från sist (ammade du från
höger bröst sätter du armbandet på höger arm och tvärt om) sen
det silvriga hjärtat som sitter på armbandet kan man dra runt och
stanna vid den tid man ammade senast! Alltså, om jag ammade
från höger bröst klockan 12 så sätter jag hjärtat så det står 12
i själva hjärtat och sen sätter jag armbandet på höger arm!

Nu är det bara så att jag är till och med så glömsk och virrig
så jag glömmer bort armbandet.. Jag vet att jag ammade från
NÅGOT av brösten för ca en timme sedan men ändå sitter
armbandet på vänster arm och det står en sexa i hjärtat.
SKÄRPNING ANNA!

Ska väl i af vara glad att jag kom ihåg armbandet klockan
6 imorse!

Mitt armband ser ut som det röda och är från
Lundmyr of Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0