Får internet på torsdag eller fredag sa te...

dsc03612 (MMS)

Får internet på torsdag eller fredag sa telia. Jag sitter mest här och funderar vilken vecka de menar. Jag blir chockad om de tar igång det denna veckan med tanke på att det skulle vara igång den 1a november. Jag är i af hyfsat less på att blogga från mobilen. Därför blir det inte så mycket uppdatering. Dessutom har jag inte så mycket att skriva heller för jag gör verkligen inget roligt alls. Tänk om man kunde putta hål på vattnet själv och bara plocka ut bebisen. Vad smidigt. Det är 2 dagar kvar till beräknat datum enligt ett av ultraljuden. Får väl se det.. Känns som om det inte ens är på g...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0