Färdigbakat för en tid nu. Ska inte lyfta ...

dsc03613 (MMS)

Färdigbakat för en tid nu. Ska inte lyfta ett finger på bakfronten fören jag och jimmy ska baka pepparkakor och mysa. :) och det är efter bebis är född. Förresten har vi äntligen hittat ett pojknamn som låter bra. Det förra vi hade tyckte ingen av oss om något speciellt men ingen av oss sa det till den andra. Men nu är vi överens. :) hoppas det känns rätt när bebisen väl kommer också. Tjejnamnet har varit klart länge. Det är i princip ingen som vet namnen för de är väldigt ovanliga och därför säger jag inte det till någon. Hela min uppväxt har jag blivit kallad för anna.n och det ska inte mitt barn få heta. Till exempel albin.k. Nej det ska vara bara namnet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0