Jag orkar inte vänta längre. Jag går bara ...

dsc03615 (MMS)

Jag orkar inte vänta längre. Jag går bara här hemma hela dagarna och har jättetråkigt. Ingenting kan Jag fixa med heller för allt är klart. Sängen står där den står, den har dock blivit lånad till klädhängare sålänge, bebiskläderna i storlek 56 ligger i hyllan, de mindre kläderna ligger i bbväskan, de större kläderna ligger i en ikeasäck, skötbordet är klart med alla blöjor, salvor, handdukar, oljor, tvättlappar med mera, ena vagnen är i bilen och den andra i hallen, bilbarnstolen står beredd, allt är inhandlat i överdriven mängd och bebis är färdigutvecklad för att komma ut. Vad är det som ska dröja så hemskt? Kom ut nu bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0