Mysmat på Taverna.

Har precis varit i Visby och ätit grekisk mat på Taverna.
ÄLSKAR verkligen deras spett. Åt där när jag tagit studenten
också.

Tyckte det var riktigt pinsamt när man kommer dit så är
det alkisar som sitter där och dricker öl.. En kom fram till
oss för han kände igen mig tyvärr från när han bodde i slite.
Jag frågade honom rätt ut om de släpper in sånna som honom
på en restaurang men han var tydligen så packad så han inte
fattade vad jag sa. Som tur var störde inte han eller någon av
de andra oss när vi åt i af, men de störde andra. Tillslut bad en
av kockarna dem att gå, de var fyra stycken. Jag vet i af att
han är van vid att bli utkastad så han ställde inte till en scen.

DÅ blev jag glad i af.

Jag förstår inte folk som sitter och dricker sig aspackade på
en restaurang. Alkisarna förstår man ju, men andra vanliga
människor. visst, hade jag inte varit gravid så hade jag kunnat
ta en cider till maten om jag varit sugen på det, tycket dock
inte om alkohol till mat, inte kolsyrade drycker heller för det
mättar så mycket. Men även om jag tyckt om det så hade jag
aldrig suttit och druckit mig full! Ska man tvunget UT och supa
så kan man gå till någon krog eller nattklubb eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0