Ser pippi på de sju haven. Är det så "roli...

dsc03625 (MMS)

Ser pippi på de sju haven. Är det så "roligt" man ska ha när det är en dag kvar till beräknat? Satt precis och tänkte lite och kom på att det är fan bara min familj och två kompisar som hör av sig via telefon till mig, frågar hur det är, pratar lite allmänt och så och det är några få som skriver på facebook. Och jag kan ju säga så mycket som att de som det inte passar för att höra av sig nu behöver inte heller höra av sig ständigt sen och bebis kommit för då kommer det inte passa för mig. Det är ju alltid så när någon får barn att alla börjar höra av sig och vill träffas men i detta fallet kan dom glömma det. Jag vet nu vilka som verkligen bryr sig och det vet de personer också. Förresten, pappa ringde igår för han fick en känsla av att jag låg på bb. ;) falsktalarm. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hopp!!! Vad tror du då, får du gå lite över tiden??? Väntan är supertråkig, sen rätt som det är, så händer det!!!



Vissa kompisar är som sagt bara kompisar när det passar dom, man lär sig rätt fort vilka som är riktiga vänner.



Kommer du imorgon på scrappen, saknade dig sist!!!?

2010-11-10 @ 10:00:25
URL: http://jezz1979.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag kanske är dålig på att höra av mig, men hoppas du vet att jag alltid finns för deeej :) <3

Lycka till nu AnnaPanna-glasruta <3

2010-11-10 @ 10:05:34
Postat av: Julia

Det var likadant för mig, fast efter jag fått Natha-Lee så hörde färre och färre av sig och nu har jag endast 3 vänner kvar. Och dem träffar jag ca 1 ggn i månaden, men just det gör mig inget, för jag har hellre tre äkta vänner som jag träffar mer sällan, än många falska som jag träffar ofta. :)

2010-11-14 @ 17:43:19
URL: http://looseitnow.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0