Sweetie? Vad är det?

Har precis tagit en promenad i friska luften. Det blev dock bara
30 minuter för jag får verkligen ingen luft när det är så kallt, plus
att det började snöa och då ser jag verkligen ingenting. Sen blev
det en sväng till affären. Skulle köpa till adventsbak och clementiner!

Vid clementinerna hittade jag även denna frukten som
heter sweetie. På informationsbladet i affären stod det
att det är en citrusfrukt som smakar grape fast HELT
utan det beska så den är bara söt. Jag köpte en för att
testa. Vilka framsteg jag gör, det måste vara ett vuxen-
poäng! Jag som alltid är så feg och inte vågar testa något
nytt!

Jag HATAR förresten electronkort! Det är alltid något fel på
skiten så man inte kan handla i affären! Idag hade jag däremot
tur. Jag vet inte om det var för att jag känner tjejen i kassan
eller om det var för att det inte finns någon bankomat här i
Lärbro, men jag fick i af skriva namn och telefonnummer och
komma tillbaka ikväll eller imorgon och betala. Tänker ringa
först och fråga om det kommit igång! Jävla skitkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0