Vadå jättestor mage? :-o min mage verkar g...

Vadå jättestor mage? :-o min mage verkar gå ut och in hela tiden. Ibland ser jag inte ens själv att jag är gravid medans jag själv blir chockad för att magen är enorm. Igårkväll kom jimmys skyttekompis hit för att de gjorde några affärer och när han såg mig spärrade han upp ögonen och sa 'här var det inte långt kvar.' och något mer om att magen var stor. Har aldrig träffat honom förut och när jag kollade ner blev jag själv chockad. Började undra om det är två stycken där inne, fast det vet jag ju att det inte är. Hehe. Nu när jag kollade ner stod den bara ut på en sida och ibland syns den knappt alls. Träffar man någon som man känner som inte vet så lägger de inte märke till det ens. Men jag tycker det är bra, inte för att jag vill dölja min graviditet utan för att jag inte vill att människor jag inte känner så bra ska komma fram och känna och ta på mig och ha mig och min graviditet som huvudämne. Visst kan jag prata om det , men det är inte så roligt att det är det enda folk pratar om när man är i närheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0