Vi fick en mus i fällan. Det är tydligen i...

dsc03648 (MMS)

Vi fick en mus i fällan. Det är tydligen inte tätt vid något rör eller vad jimmy sa men han skulle fixa det så det inte kommer in fler. Skickade ett sms till min syster och frågade om hon ville ha en mus för vi hade fångat en, för jag trodde att det var hon som var livrädd för dem men jag fick som svar att hon är inte rädd för möss, men mamma är så jag skulle skicka en bild. Jimmy hade då redan slängt in musen i pannan men det dröjde inte en halvtimme fören det small igen. Skickade då bilden till mamma men fick inget svar så jag ringde henne och bad henne öppna bilden. Jag har aldrig hört henne skrika så. Hon fick säga till sin pojkvän att klicka bort bilden. Haha. Det förlängde mitt liv med säkert en timme. ;) förlåt mamma, men lite roligt var det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0