Allt känns annorlunda. Pirrigt lixom!

Känner mig helt annorlunda i kroppen idag!
Vet inte vad det är och jag antar att jag bara
inbillar mig. Det borde väl inte vara på G ännu?
några dagar till kan det få vänta faktiskt! :)

Dessutom är jag helt förvirrad hela tiden!
Vet knappt vad jag heter längre, jag hade
gått vilse på en liten toalett om det skulle
vara så! Jag glömde jackan på scrappingen
igår, virrade runt vid bilen när vi skulle se
tapetseringen vid huset, höll på att glömma
jackan IGEN när jag skulle hämta den, jag
upprepade säkert saker jag sa om och om
igen hela tiden med mera! Huvudet hänger
inte riktigt med! Ska till roma om två timmar
och har inte vågat gå hemifrån för då kommer
jag antagligen glömma det också. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0