Annagjord burk!

Denna burk gjorde jag av endast:
  • En minipringelsburk
  • ett randigt papper
  • ett silvrigt papper
  • dubbelhäftende tejp
  • rub-ons
  • skärmaskin som även kan skära vågigt!

    Jag tejpade först på det randiga pappret sen det silvriga som
    jag gjorde vågigt på en sida för att få det som en kant längst
    upp. Sedan tog jag rub-ons som jag köpte på Kristinasscrapbooking.
    Det är alltså de svarta grejerna som det står Believe på och sedan
    stjärnorna. Du sätter bara plastbiten med rup-ons på mot pappret och
    sedan gnuggar med en glasspinne som medföljer i paketet med rubs..
    Ville egentligen göra en burk med massa olika grejer på i olika papper
    men råkade ta sönder ett papper så jag gav upp direkt. Får köpa en ny
    pringels och göra som jag tänkte egentligen. Men denna blev väl okej? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0