Är nästan färdigpackad. Ska bara få ut...

Är nästan färdigpackad. Ska bara få ut allt själv till bilen. Det blir en utmaning, och det ska man vara stolt över om man orkar när man har 29 dagar kvar till beräknat och ont i mage och rygg. Kunde inte ens äta mat igår, höll på att spy efter första tuggan. Fick i mig en macka sent på kvällen istället. Åker nu till stockholm hela helgen och på söndag när alla andra åker hem stannar vi kvar tills på kvällen. Jag och syster ska gå på någon barnmässa på dagen så jimmy och johan får vara hemma och underhålla lilla isac. :) jag tror jimmy är lite nervös, men det skulle han nog aldrig erkänna. Han har aldrig träffat mina systrar förut, men de andra har han träffat. :) nu ska jag passa på att packa ner alla presenter som ska följa med och massa annat som inte gick att packa igår, som tandborstar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0