bebisbilder?

När jag fått min lilla plutt till världen kommer jag inte
lägga ut massa bilder på bloggen. Helst inte en enda
men om det är att jag ska visa något klädesplagg jag
köpt så kan jag väl kanske lägga ut en bild men då
utan ansiktet. På facebook kommer jag antagligen lägga
ut några bilder, men inte många. De som vill se vår bebis
kan fråga efter ett mms eller hälsa på, om vi tycker att
du är välkommen! Idioter hör inte till våra liv och har därför
inte heller med vårt barn att göra! Det är alldeles för många
idioter på internet därför lägger jag INTE ut en massa bilder!

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du inte vill att vissa ska se så lösenordsskydda bloggen.

2010-10-14 @ 13:02:21
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: Emily

Du kan ju också göra så man inte kan ta bilder från bloggen om du känner dig orolig att någon ska ta bilder o använda i annat syfte. Jag älskar o lägga ut bilder på mina barn o visa för andra, framförallt släkt o vänner som man inte träffar så ofta, men nakenbilder lägger jag aldrig ut.

2010-10-14 @ 13:38:41
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0