Besöket på MVC!

Bebisen ligger som sist fast lägre, alltså har den satt
sig fast (kan ju ännu vända sig men det är tydligen
ovanligt.) Ultraljuds-tiden på tisdag är alltså kvar!
Om den ligger med rumpan neråt då också kommer
jag gå till doktorn på onsdag, annars avbokar jag bara
den tiden. Men hos doktorn ska jag planera förlossningen.
Mina val är att vända, föda i säte eller kejsasnitt! Jag
tror inte jag kommer berätta vad jag ska göra, men
kanske att jag kommer det ändå. På UL får jag även
veta hur stor bebisen är. Ska bli jätteroligt att få se igen!

Har gått upp ett kilo sen förra besöket (nu ligger vikt
minskningen "bara" på 9 kilo sen jag blev gravid) och
järnet har faktiskt ökat lite men fortf lite lågt. Sockret
var normalt och blodtrycket också. Hjärtljudet var på
150 slag i minuten i snitt. Var även nere på 145 och
ibland uppe på över 180 men då hade hon klämt massa
innan. Söta bebis, vänd på dig så vi slipper allt krångel!

Kommentarer
Postat av: Emily

Ja jag förstår dig med tanke på allt.. Nu vet jag inte exakt vad som hänt o sagts men jag vet en del, stå på dig bara!!

2010-10-14 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0