Champagne och chokladbollar?

Ja, så blev det faktiskt idag! SJÄLVKLART alkoholfri champagne! Som
jag köpt HELT SJÄLV på systembolaget. Nu är Jimmy i affären och köper
clementiner till mig! LYX! Synd bara att det tar så lång tid för mig att äta
dem. Jag skalar först sen måste jag pilla bort ALLT vitt på dem. Det är
ju så jävla beskt och äckligt. USCH!

Förresten, det där med att jag köpte champagnen själv på bolaget, det
är rätt konstigt tycker jag. Jag ringde och frågade om jag kunde köpa
den själv och jag förklarade att jag var 19 år. De sa då att det kunde jag
och jag frågade då "är det ingen åldersgräns alls på den?" Och fick till
svar "alltså, vi säljer ju inte till små barn men det är ingen åldersgräns"
Och WTF? Det är INGEN åldersgräns men ändå säljer de inte till för unga?
Sätt då en åldersgräns på 15 år eller 18 eller något? Det är det väl i
affären också eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0