Fika i stan!

Idag ska jag in till stan och fika med några andra gravida.
vi är några stycken på ett forum som brukar bestämma att
vi ska fika ibland och så sitter vi och pratar om graviditeter
och jämför lite.. Pratar även om annat mellan himmel och
jord. Den ena tjejen som ska med idag har mindre än en
vecka kvar och efter henne är det min tur. Jag har ju bara
3 veckor kvar nu! Ska bli trevligt med en fika! Får skjuts
in också så jag slipper köra själv. Sen tar vi kanske buss
hem eller får skjuts igen. Riktigt snällt tycker jag! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Pga vikten mest sen att ja visste att ja fick röka igen. Dumt av mig jag vet. Men jag är en vikt nörd. Är jätte noga med vikten och rökningen hjälper till eftersom när ja röker småäter jag inte. Men nästa gång ja blir gravid ska jag sluta helt och aldrig börja igen. Får rökningen påverkar så mycket runtomkring. Sen blir de inte svårare för att Petter röker ibland.

2010-10-15 @ 10:40:13
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ååå va mysigt, hoppas att ni får riktigt trevligt :)

Ses på Måndag! :)

2010-10-15 @ 12:58:37
Postat av: AnnaaNordin

Ja, det gör vi Linda. Om vi hinner fler fikor innan bebisarna kommer så kan du ju också följa med.. Vi försöker få med fler men det går inte så bra för alla kan inte samtidigt :P

2010-10-15 @ 13:33:19
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Linda

Det låter super skoj, hör av dig när du vet när nästa blir isf lite i tid,om det går :) Och det är jätte svårt att fixa träffar då ALLA kan :P Ha en kanon helg.

2010-10-15 @ 13:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0