Finaste Isac i världen!

Lilla söta Isac kände sig så ensam när vi var i Stockholm. Alla skulle
antingen bära bord, förbereda maten, duscha, hjälpa till med tvillingar
eller något annat så ingen hade tid att leka med honom exakt hela tiden.
Det gjorde ont i hjärtat att höra honom säga "ingen vuxen har tid för mig
ingen vill vara med mig på mitt rum" Innan dopet på lördagen så var jag
iaf med honom på hans rum för vi duschade och gjorde oss klara på bed
and breakfast innan vi åkte till syster. Vi lekte sjörövare, eller hörövare
som Isac säger och hans skratt värmer i hela kroppen! När jag inte orkade
springa runt längre med en lapp för ögat, en hatt på huvudet och ett svärd
i handen så fick Jimmy ta över och Isac skrattade lika mycket då! 

När vi kom tillbaka efter dopet och efter maten och fikat så hade Isac
JÄTTEMÅNGA att leka med. Han lekte först med min kusin som han fått
för sig att kalla för "tant Daniela". Ingen vet varför, det är hans eget påhitt.
Sen lekte han med sin nya bästa kompis TORD och hans fru/sambo/flickvän
eller vad det nu är som heter Malin men Isac kallar henne för draken för
att Tord och pappa Johan lärt honom det. Han ska även ge bort sina nappar
till Tord och Drakens grodor säger han! Och till kattungarna! Söta unge
vilken stor plats du har i allas hjärtan. Ingen kan tycka illa om dig charmtroll!
Se bara som han och Sanna Nielsen myser på bilden! När hon övade inför
låten hon skulle sjunga på dopet ville Isac kolla på så hon kom fram och
kramades lite med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0