Första sidan i albumet!

Okej, ni behöver ju inte skratta åt mig! Jag erkänner, jag kan inte sånt
här skit med pill pill alls! Men jag har i af gjort första sidan till albumet!
Kan inte göra så många fler eftersom jag inte vet könet och tänkte vänta
med att framkalla bilder på mig och Jimmy också tills bebisen kommit
så jag slipper göra det flera gånger. Nästa sida ska antagligen bli antingen
blå eller rosa och sen ska det finnas en bild och stå "It´s a girl" eller "It´s
a boy" och sen namnet vi väljer på barnet! Sen ska det finnas på några
från min familj också och Jimmys vet jag inte hur jag ska göra med eftesom
han har en mamma och inget mer typ. Blir för klent att bara ha med henne! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0