Har bebisen sjunkt ner?

Kan bebisen sjunka ner fastän den ligger i säte? Isf
måste den ha gjort det nu. Jag kan äta HUR mycket
som helst känns det som och jag kan andas som förr!
Nästan i af, jag är van vid att bara kunna ta korta
andetag så jag gör det fortfarande men jag känner
att jag kan gäspa klokt, och ta djupa andetag! Känns
skönt, men samtidigt får man lite småpanik för nu
känns det som att graviditeten verkligen närmar sig
sitt slut. Jag har bara 24 dagar kvar till BF! 24 DAGAR!!


Förresten, när vi åkte hem ifrån stockholm i söndags
stannade jag till utanför toaletten och såg mig själv i
en glasdörr och blev nästan helt paff. Jag stoppade
upp HELT när jag såg mig själv med gravid-mage!
Tankarna for omkring i huvudet. "VA? är JAG gravid?"
Tidigt Anna! Tänkte även "ska JAG ha en bebis? Kommer
JAG sitta och amma ett litet liv om några veckor?!"
Jag blev helt skrämd. Jag har trott att jag fattat förut
men tydligen inte. Antagligen har jag inte fattat det än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0