Har precis varit på en mässa i älvsjö som ...

dsc03494 (MMS)

Har precis varit på en mässa i älvsjö som heter underbara barn. Fick en goodiebag när vi gick in sen fick vi lika mycket där inne också. Jag köpte bara en tröja till mig, en tröja till bebis. Båda i lundmyr of sweden. Och en handdukscape till bebis. Har tre proppfulla påsar och en full skötväska i plast som jag fick. Nu när vi är hemma hos syster igen fick jag 15 stycken nappar av syster plus massa kläder, bla lundmyr of sweden bodysar som jag tjatat om sen isac hade dem för fyra år sen. Nu är jag helt slut, therese förstår inte hur jag orkade gå där så länge som vi gjorde. Ska mysa med isac och bebisar nu sen äta kyckling innan vi måste till båten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0