I challenge you!

Jag utmanar DIG DIG OCH DIG! Jag utmanar
er på att våga lägga ut bilder från när ni var
små. Läser du detta så lägga gärna ut en bild
på din blogg om du har någon, eller facebook
och kommentera gärna inlägget så jag vet att
just du lagt upp en bild på dig själv som jag
kan kolla på. Var du världens sötaste när du
var liten? Känner man igen dig fortfarande?

Denna bilden är tagen från ett vanligt foto med
min mobilkamera. Förlåt för kvaliten! Jag ligger
och myser med någon, säkert någon av mina
systrar, ser inte det riktigt. Man ser nog inte att
det är jag va? :)

HAHA vem sätter på sin unge såna fula simglasögon
och den där nappen? Ser ju inte klok ut, men lite gullig
ändå väl? Titta vad knubbig jag var, sen blev jag bara
skinn och ben och sen vände det igen. Och nu ska det
väl ändå lyckas vända igen? Det är ju på god väg i af!

Vet inte hur gammal jag är här, men
lite söt var jag nog ändå. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hihi..söt då!:) Om du går in och kollar på mina profilbilder så finns det en från när jag var liten...typ 4 eller 5 år gammal kanske? Kul sånt där..

2010-10-15 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0