Julkort! Ska börjas i tid!

Har suttit och gjort julkort idag! Det
ska börjas i tid för jag kommer nog
inte ha tid att göra dem sen i alla fall!
Men ett är inte klart, det ska en bild
på men jag har inte den bilden just
nu så det får vänta lite faktiskt! Här
kommer de 4 kort jag gjort idag!

Här är de två första korten! Inte så
nöjd med dem direkt, ser ut som ett
barn har gjort dem, men det får vara
så i af. Är man nybörjare så är man!

Ett gammaldagsinspirerat kort kan man
väl säga!

Detta kortet är det som inte är färdigt ännu.
Ska ännu komma en bild på det vita pappret
och det kommer antagligen upp en bild sen
när det är klart! Nu har jag bara två kort till
att göra sen är det färdigt till julen! :)

Nu ska jag sova för jag är vansinnigt trött!
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0