Mata bebisen med schmulpaj!

Har precis gjort en äppelpaj till mig och Jimmy som vi ska smaska i
oss till en film. Blev så extremt sugen på fruktsallad och vaniljvisp,
men sen när jag inte gjorde det direkt så tänkte jag att det får bli paj.
Får göra lite fruktsallad senare ifall jag fortf är sugen på det då! När
jag väl ställt in pajen i ugnen stod det på en hemsida att man kunde
ringla lite sirap över för att få den extra god och det låter ju supergott!
Precis som knäck typ :D Onyttigt är alltid gott, nästan i af! :)

för de som inte vet är jag gravid och menar att bebisen i magen
får näring genom smulpajen som JAG äter, ska alltså inte mata
en bebis med paj. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja visst är det mysigt :) jag bor i skövde, vart bor du då? kram

2010-10-16 @ 23:36:55
URL: http://aekander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0