Min blogg, mitt liv, mitt mitt mitt!

Min blogg är mitt sätt att skriva av mig på om jag mår
dåligt, om något roligt händer som jag gärna vill berätta,
om det som är fokus i mitt liv just nu (vilket just nu råkar
vara min graviditet), om något roligt händer, om jag tycker
något är spännande med mera! Den som inte tycker om
att läsa, eller som inte tycker om mig har inte här att göra.
Den som kommenterar något idiotiskt har inte heller här
att göra, för den kommer aldrig få synas ändå för jag
accepterar inte kommentarerna. Vissa tycker det är fegt
men då får ni tycka det. Kommentarerna är menade åt
mig och det är inte bara elaka kommentarer jag låter bli
att accpetera det är många fler som jag inte tycker att alla
tvunget MÅSTE se. Denna bloggen handlar om mig och de
kommentarer jag får är riktade mot mig och ingen annan!

Du som hatar mig, det jag skriver, det jag gör, DRA istället,
för jag bryr mig verkligen inte! Jag lever mitt liv, jag skriver
i min blogg precis som andra gör i sina! Tack för att JAG fick
skriva ytterligare ett inlägg i MIN blogg som JAG skapat! Fucker!

ska även tillägga att allt det jag skriver i min blogg
talar jag inte om irl när man träffar mig. här skriver
jag av mig om min graviditet som de som är intresserade
får läsa.. det är lättare att skriva här så alla vet på en gång
än att säga det till varenda människa! Och jag vet vem som
är min vän och vem som inte är det. Vet du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0