Min Jimmy bög? :O

Jag beställde grejer på Kristinas scrapbooking för det fanns bra priser
på mycket där och fina saker.. När jag fick paketet i förrgår fattades
det papper, brads och en stämpeldyna i silveer. Blev jättebesviken för
jag ville ju fortsätta handla från den sidan längre fram men om de inte
kan sköta det så ville jag ju inte beställa igen. Men jag mailade henne
och hon tyckte det var dåligt att jag inte fått allt så hon skulle skicka
ut det jag inte fått.  Jag skrev alltså från Jimmys mail som om att det
var han som skrev! Det lönar sig ju inte att vara otrevlig så jag sa
som det var bara. Nu när jag fick hem det så ser jag att jag har fått
en "bukett" med pappersblommor, pearls och en påse med tygsnöflingor!
Och det jag skulle få såklart. Jättegulligt att hon skickade med extra!

Sen var det en lapp också.. Det stod såhär:
"Happy scrapbooking till Gotlandsscrapparen
MVH Kristina =)"

Jag började skratta direkt för jag tyckte det var så jävla gulligt! Antingen
måste hon ju tro att Jimmy är bög eller så vill hon flirta lite! Men det är
absolut en sida jag kommer handla ifrån igen. Jag fick napp på första sidan
jag beställde ifrån. Ibland har man ju tur. Jag har nog sniffnäsa till att hitta
bra och billiga sidor! Plus till henne! LÄNK KRISTINAS SCRAPBOOKING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0