MVC- besök!

Barnmorskan ringde mig 10.20 och undrade
vart jag var för jag skulle tydligen vara där
9.30. Hade ingen aning om det faktiskt och
jag förstår inte varför hon ringde så sent. Men
den som hade tid 10.30 hade i af avbokat sin
tid så jag hann dit i af!

Pinkprov kunde jag inte göra för jag gick på toa
hemma innan hon ringde precis! Magen hade växt
1 cm sen sist och jag har gått upp!!! Skit vätska!
Mina fingrar är som tjocka grillkorvar! 2 kilo vätska
mer än förra gången tydligen! Gör ont när jag böjer
fingrarna. Fick över känna hur bebisen låg och jag
fick själv känna hakan. Det tycker inte bebisen om
märkte vi för hjärtljudet var nästan uppe i 200 efter
hon hade tryckt en massa! Den håller fortfarande på
att sparka runt i magen och det gör ONT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0