Nu har dagen äntligen kommit!

Om 45 minuter kör jag till stan och hämtar jimmy sen till Mvc för ultraljud. :) äntligen får vi veta helt säkert hur vår bebis ligger i magen. Ska jag fråga om könet? Jag vill, men det känns knappt lönt. Det är ju mindre än 3 veckor kvar. Får se hur vi gör. Jimmy vill veta det i alla fall men vi ska komma överens båda två.. När vi är klara där inne så får jag handla mat på willys. Det är bäst att handla mat nu för resten av månaden så man vet att det finns. Hehe. Förresten, orkade inte lägga upp någon bild igår på vagnen, det blev så sent och jag var Skittrött. Skulle skriva ett inlägg innan jag skulle sova men något kom imellan och jag blev skitarg istället. Inte bra alls men det håller på att ordna upp sig. Vagnen luktar i af jättegott och är så fin så. :) det kommer antagligen bild när jag kommit hem från stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0