Sitter i stan och har astråkigt. Ska hämta...

dsc03475 (MMS)

Sitter i stan och har astråkigt. Ska hämta jimmy efter jobbet eftersom han ska köpa en gps idag. Jag har varit i skolan en stund sen åkte jag hit till visby och lämnade tillbaka ett par skor, köpte nya skor, köpte en t-shirt och en stickad kofta och jämfört gpser på olika ställen. När jimmy slutat ska han köpa den jag tyckte var bäst och sen köpa lite blöjor för jag fick massa kuponger hem så nu blir det Skitbilligt. ;) får väl sitta här med facebook i mobilen och ha tråkigt ett tag till. Hu. Nu fick bebisen hicka också och fötterna letade sig fram till urinblåsan. Hu. Får försöka hålla mig. Förresten, varför är alltid mitt ena ögonbryn högre än det andra? :-o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0